2 Μαρ 2012

Μια άλλη φωνή

Mια φωνή να μ' αναστήσει
Θέλω μια πνοή
Μια τεχνητή αναπνοή
Μες το πηγάδι
Βλέπω ψηλά το φως
'Ενα ολοστρόγκυλος φωτεινός κύκλος
Είναι ψηλά
Δεν μπορώ να σκαρφαρλώσω, λεία τοιχώματα
Γλυστράει, σαρίζει το χώμα
Βυθίζομαι ακόμα πιο πολύ
Αναπνέω ακόμα, ξηρό το πηγάδι
Εγκατάλειψη
Στην αυλή ενός παλιού αρχοντικού
Αυτή η τρέλα της περιπλάνησης
Ούτε κατάλαβα πως έπεσα μέσα
Οι πληγές τσούζουν, αίματα ξηραμένα παντού
Δυο ποντίκια κοιμήθηκαν πάνω μου, όταν με πήρε ο ύπνος
Παλεύω με τις σαύρες
Είμαι γεμάτος χώμα
Τρώω χώμα
Πίνω τα κάτουρά μου
Σιχαίνομαι, δεν έχω άλλη επιλογή
Πριν βούτηξα μια μύγα και την έφαγα
Πεινούσα
Πάνω στα σκατά μου βουίζουν μύγες με πράσινα φτερά
Προσπαθώ
Ανεβαίνω
Το πηγάδι σαρίζει
Φωνάζω
Με όση φωνή βγαίνει
Ακούω τον αντίλαλο
Θέλω μια άλλη φωνή
Ανθρώπου βήματα, θέλω να ακούσω  να 'ρχονται
Ένα ανέμελο σφύριγμα ενός ταξιδιώτη
Μια άλλη φωνή
Μια άλλη φωνή
Μια άλλη φωνή.


Ταξιδευτής
2 Μαρτίου 2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου